AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

Us saludem des de l”AFA de l’escola Els Castanyers, la nostra prioritat és treballar conjuntament amb l’escola per tal que puguem millorar tot el que afecta l’educació de les nostres filles i fills. Estem oberts a qualsevol suggeriment o proposta, no dubteu en fer-nos arribar els vostres comentaris.

Ens presentem, perquè sapigueu qui som enguany a l’AFA:

Presidenta: Gladys Buisán

Tresorera: Montse Rossell

Secretària: Marta Coll

Vocals: Carme Barea, Xavi Bassols, Carlos Forner, Eugènia Garcia, Ramón Mancebo, Nathalie Pepino, Marc Robusté, Mònica Sanuy, Laia Solà.

Hem creat diverses comissions de treball obertes també a persones que no formen part de l’AFA on hi té cabuda tothom qui ho vulgui, només ho heu de dir.

Comissió Fira de la Castanya: s’encarrega d’organitzar tota la feinada que suposa la tradicional fira, que és la principal font d’ingressos de l’AFA.

Comissió Fira de la Primavera: s’encarrega d’idear i organitzar aquesta fira encara jove.

Comissió Menjador: vetlla pel bon funcionament del servei de menjador, recull comentaris de les famílies, enllaça escola i empresa del servei.

Comissió Pati: creada per donar suport al Projecte Pati (de mestres i infants) que pretén una transformació del pati per convertir-lo en un lloc més natural i educatiu.

Podeu contactar-nos a: ampaelscastanyersviladrau@gmail.com o bé parlant amb qualsevol de nosaltres.