Pla de Consum de fruita a l’escola!!!

Estimades famílies de la ZER,

Us informem que aquesta darrera setmana vam dur a terme el Pla de Consum de fruita a l’Escola per aquest curs 2019 – 2020.

Aquest pla consisteix en distribuir fruita i verdura fresca a tot l’alumnat de la ZER ja que el tres centres educatius i estem inscrits. A més, exposar-vos que amb aquest pla el que s’intenta promocionar és que l’alumnat segueixi una dieta i una alimentació saludable.

Aquesta setmana hem pogut gaudir de:

Poma

Pera

Mandarina

Aquest projecte és pot dur a terme gràcies al conveni amb l’Unió Europea i amb l’acció conjunta que desplega el Departament d’Agricultura i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Si voleu conèixer una mica més del projecte, podeu buscar la informació tot fent clic al següent enllaç: La fruita a les escoles

Esperem que us agradi i que puguem seguir gaudint del projecte.

A reveure,