Fem Escape Room a la ZER (part 1)!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Aquests dies tot l’alumnat de la ZER ha pogut viure l’aventura i l’experiència de poder dur a terme un Escape Room.

Aquesta activitat ens ha permès desenvolupar la millora de les habilitats socials, el desenvolupament cognitiu, les habilitats comunicatives i el treball en equip, entre d’altres.

Tots junts hem hagut de superar diferents reptes: trencaclosques, muntatge de peces, endevinalles, misteris, jocs de lògica, jeroglífics, operacions de càlcul, …, però malgrat tot us podem dir que hem aconseguit superar-ho amb el temps establert.

A continuació, us deixem el recull d’imatges per a que pugueu observar com ho hem fet i el bé que ens ho hem passat:

Educació Infantil – Escola El Terrall

L’alumnat es va endinsar en la història del conte “Quin gust té la lluna?” Però aquest llibre tenia un problema i és que hi faltaven algunes pàgines perquè havien desaparegut, per tant, el nostre alumnat van ser els encarregats de superar els reptes i buscar-les, però les van anar trobant d’una forma molt curiosa, en forma de puzle. Quan van aconseguir totes les peces i van poder completar el llibre, aquest els hi va explicar aquesta fantàstica història. Va ser molt divertit i molt interessant!!!

Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior – Escola El Terrall

L’alumnat de Primària ho va tenir una mica més difícil i van haver de buscar la poció adequada per poder superar el repte. Cada petit equip havia de buscar i aportar el seu petit tub de liquid amb les quantitats ajustades per tal de que l’experiment funcionés, però no va ser fàcil ja que van haver de superar molts entrebancs abans no ho van solucionar, però al final van sumar esforços i van aconseguir el seu objectiu. Repte superat!!! Al llarg del recull de les imatges següents ho podeu observar:

Des d’aquestes línies, volem agrair a l’empresa @escape_room_escoles la bona predisposició perquè tot funcionés i com van fer gaudir al nostre alumnat.

Finalment, exposar que quan treballem junts i ens ajudem els uns amb els altres, aconseguim superar totes les barreres que ens trobem. Enhorabona per la feina feta!!!

L’Equip Docent de la ZER Espernallac!!!!