Feliç jubilació, Dolors!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Totes les persones que formem part de l’equip de la ZER Espernallac volem acomiadar la Dolors Piqué, la directora de l’escola Ramon Gombal.

La Dolors fa més de quinze anys que ha estat a la ZER i ara ha de començar una nova etapa en la seva vida: es jubila.

Pensant, pensant se’ns fa difícil buscar una sola paraula per descriure el moment què ara et toca viure i som molt conscients que les emocions afloren reflexionant en tot allò que hauràs viscut, no en tenim cap dubte, però de ben segur que mai t’oblidaràs de quina ZER has format part, com tampoc oblidaràs el que has lluitat en el teu dia a dia per fer-la créixer i arribar fins al dia d’avui sense tenir un camí pla, tot superant els reptes al llarg dels anys, per poder assolir els objectius marcats. Però, també sabem que la duràs dins el teu cor com un petit tresor.

Per altra banda, també destaquem que aquesta vida viscuda està plena de records. Records, que de ben segur, mai oblidaràs. Aquests records ara te’ls endús a la memòria ja siguin d’experiències, de vivències, de mirades, de moments compartits, d’amistats, de cursos compartits, d’una llarga llista d’alumnat, … Així, doncs, què és l’escola sinó un lloc on compartir amb alumnat i docents per poder fer una llista llarga a la teva memòria? Gràcies per tot allò que ens has aportat a tots i totes nosaltres!

Només, et volem dir que ha estat un plaer enorme compartir aquest camí amb tu, per això et volem deixar amb petit recull d’imatges perquè les puguis afegir a la teva memòria. Esperem que ho gaudissis i ho recordis per sempre.

Així que, Dolors, molta sort i que siguis molt feliç!

Finalment, et diem que ara és l’hora de l’ádeu, segurament un fins aviat ja que les portes de l’escola sempre seran obertes quan vulguis venir-nos a visitar. Això és llei de vida i d’escola, però mai oblidarem el teu esforç i dedicació al llarg de tots aquests anys. Gràcies per fer possible aquesta experiència a docents, alumnat, AFA’s i PAS tot esperant que tinguis molta sort en aquest nou camí i que no deixis d’omplir de bons records la teva memòria. Et trobarem molt a faltar!

Fins aviat,

ZER Espernallac!!!