Celebrem la castanyada!!!

Hola Famílies de la ZER,

Quan ja s’aproximen aquestes dates, ja deveu saber que celebrem la festa de la Castanyada. Així doncs, aquest any ens vam desplaçar fins a Penelles!!!

En primer lloc, explicar-vos que vàrem poder realitzar un munt d’activitats al llarg del dia, com per exemple, els tallers de cuina, el taller de paperines, els àpats compartits amb les altres escoles, l’assemblea de l’alumnat i l’elecció del treball del projecte, la dansa que havíem preparat des de l’àrea de Música i la cloenda, tot menjant castanyes i panellets.

En segon lloc, volem donar les gràcies a la comissió que va organitzar la trobada, així com també a totes les persones que van fer possible i van col·laborar perquè la trobada esdevingues un èxit.

En tercer lloc, us adjuntem la cançó que van cantar l’alumnat perquè si la voleu compartir amb els vostres fills/es a casa:

A continuació, us deixem les imatges de la jornada perquè pugueu observar el que vam viure plegats:

Finalment, volem donar les gràcies a l’acolliment que vam rebre per part de l’Escola Ramon Gombal ja que grans i petits vam poder gaudir d’un dia genial!!!

Fins la propera,

L’Equip Docent de la ZER Espernallac