Taller Gar-Gar a l’escola

Els passats dimecres 7 i 14 de Març per la tarda vam tenir la visita de l’artista Thomas Obaton, “Sezo” de nom artístic. Aquest artista s’estarà durant unes setmanes a Penelles per realitzar la seva obra i col.laborar amb el festival Gar-Gar d’aquest any.

Thomas Obaton ens va parlar sobre la seva obra, els països on ha viscut, com es va anar formant… i també ens va preparar diferents activitats.

El primer dimecres vam pintar les lletres de PENELLES tot fent un graffiti. A l’hora de pintar-les vam aplicar la tècnica de la perspectiva. El segon dimecres ens va crear dos dibuixos que els alumnes vam pintar. Ens va ensenyar tècniques de sombres i de colors.

Ens ho vam passar molt bé fent aquests tallers! Moltes gràcies Thomas i ens veiem pel GAr-Gar!

artista gar gar