Menjador Escolar

Benvolgudes famílies,

Adjuntem al missatge dos documents de l’Empresa 7itria que gestiona el Servei de Menjador de l’Escola.
En els 2 documents s’explica com poder fer la inscripció al servei així com la carta de preus segons si s’és fixe o eventual.

IMPORTANT: L’ALUMNAT QUE JA TINGUI LA INSCRIPCIÓ FETA DEL CURS PASSAT NO L’HA DE FER.

La monitora del menjador segueix sent l’Elisabet Ventura que tindrà l’ajuda d’una monitora més, segurament la Yaiza, la qual ja va estar amb nosaltres el curs passat.
El contacte de l’Elisabet per informar d’absències o qualsevol cosa que ha de tenir en compte el servei de menjador és el següent:

:phone:️Telèfon: 607798037 (també via what’s app)
:computer:Correu electrònic: menjadorberenguerdemontoliu@gmail.com

El servei de menjador també tindrà unes mesures noves per tal de disminuir els riscos de contagis  per coronavirus. Aquestes mesures s’explicaran també dimarts a la reunió d’inici de curs a la qual estan convidats. Els recordem que aquesta reunió es farà al mateix temps en format telemàtic (preferible) i presencial (per a aquelles famílies que no tinguin disponibilitat de seguir-la de forma telemàtica).

Salut,

Gerard Roig
DirectorEscola Berenguer de Montoliu

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut