PROJECTE D’ESCOLA: Biodiversitat al Parc de Can Santaló (Sortida d’hivern) – Pollets P3

Dins el Projecte de Biodiversitat de la l’escola al Parc de Can Santaló els alumnes d’Educació Infantil, el passat dimecres dia 17 de febrer, realitzaren una sortida amb en David Gimeno de l’Agrupació Naturalista de la Garrotxa per observar els canvis estacionals. Aquesta ha estat la 2ª sortida per aquest motiu, i aquest cop era per observar l’Hivern al Parc.
La sortida va ser a la tarda, i el sol i la bona temperatura ens va acompanyar durant tota la sortida.
Primer vam observar el cirerer que de moment no estava florit però ja començava a tenir “nova vida” en les seves branques.
Hem vist un ametller, un noguer ….només amb les branques i sense fulles. A terra vam trobar ametlles i nous que encara eren allà des de la tardor. Fins hi tot vam veure com algun animal per menjar-se-les, hi havia fet un foradet !!!!
I per fi vam veure un ametller ja estava una mica florit i pètals a terra. Ens vam estirar i vam veure com alguns dels pètals blancs queia a sobre nostre.
Vam escoltar els sons d’alguns ocells i en David ens va ensenyar la seva imatge en un llibret que portava, ja que no es deixaven veure veure.
Vam observar margarides, violetes i altres flors durant la nostra visita al parc.