PROJECTE D’ESCOLA: Biodiversitat al Parc de Can Santaló (Sortida d’hivern) – Ànecs i conills P4 – P5

Dins el Projecte de Biodiversitat de la l’escola al Parc de Can Santaló els alumnes d’Educació Infantil, el passat divendres 19 de febrer els ànecs i els conills van realitzar una sortida al Parc de Can Santaló amb en David Gimeno per observar la biodiversitat del parc a l’hivern.
Pel camí d’anada cap al Parc varen observar sàmeres, que són el fruit de l’auró, així com fulles de llorer i pinyols d’oliva al terra. En David ens va comentar que segurament els estornells han agafat les olives de l’olivera i han deixat els pinyols. També veròniques blaves precioses i caus de talps. Tot xino, xano, anaven dient que no hi havia cap arbre amb flors. Però, de cop i volta, un nen diu “aquell sí que té flors”, s’hi varen acostar i en David va dir que era un ametller i estirats al terra a sota de l’arbre el varen observar mentre ell anava fent preguntes “de quin color són aquestes flors?, hi ha abelles?”…I finalment, van veure un saüc, un pi i un llimac. En David va explicar que a l’eriçó li encantaven els llimacs. I així va ser com varen passar una tarda súper divertida i agradable i van fer uns bons aprenentatges.