Informació Preinscripcions Curs 2021-2022

Terminis de presentació de les sol·licituds de preinscripció
  • Sol·licituds telemàtiques i presencials: del 15 al 24 de març de 2021

Formes de presentació:

A. Directa al centre (per Correu electrònic*)

B. Presencialment al centre (en casos excepcionals i amb cita prèvia)

C. Telemàtica al web Gencat.cat (enllaç)

(*) Si no és possible entregar tota la documentació per correu electrònic es podrà entregar de forma presencial.

Descàrrega de documents:

Contacte amb les escoles:

Escola Dos Rius (Camarasa) c5001229@xtec.cat
Escola  Joan Ros Porta (Menàrguens) c5003135@xtec.cat
Escola La Ràpita c5008935@xtec.cat

Canals Generals d’Informació:

• Lloc web amb informació oficial actualitzada (enllaç)

Aclariments:

• L’atenció serà principalment telemàtica. En cas de fer gestions presencials, s’haurà de fer amb cita prèvia havent contactat amb el centre per correu electrònic.
  • Per agilitzar els tràmits, en el moment de la preinscripció ja es recollirà la documentació necessària per fer la matriculació, en cas que l’Escola sigui la primera opció.
  • En el cas d’alumnes empadronats al municipi, la baremació de punts no tindrà cap efecte, tot i que s’ha d’omplir el full en la seva totalitat.