CONNECTATS I AL COSTAT DE TOTES I TOTS!

A l’equip docent de la ZER Comte Arnau ens agrada molt estar al costat dels nostres infants així com també de les famílies.

Fins a dia d’avui, hem anat fent videoconferències personalitzades amb les famílies.

Aquesta setmana, comencem un nou projecte: trobades virtuals amb tot el grup classe!

Els divendres a les 15h, els alumnes de 2n a 6è, i a les 16h els alumnes de p3 a 1r, es reuniran tots a través de videoconferència amb els mestres de la ZER!

De totes maneres, aquelles famílies qui necessitin una trobada personalitzada, no dubteu en demanar-ho!

Esperem que tingui una molt bona acollida!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *