Recursos d’anglès

Estimades famílies,

Durant aquests dies d’incertesa, us passo una mena de tutorial per a que els alumnes tinguin accès als CDs de classe amb les cançons dels temes, les històries, etc. i que puguin fer activitats interactives de cada tema que podreu descarregar sense cap problema a l’ordinador.

Seguiu els següents passos:

1.-Entrar al web de Macmillan (https://www.macmillaneducation.es/).
2.-Anar al botó “Pupil’s Corner” per generar el registre (dalt de tot a la dreta).

3.-Busqueu la pàgina fins trobar la imatge i cliqueu a “Materials Extra”
4.-Feu el registre, es molt senzill i no us prendrà més de 20 segons. Escolliu l’opció “Padre o Tutor” a la casella “Soy”. No caldrà que verifiqueu cap registre, amb les credencials que escolliu ja podreu accedir als recursos que estan en obert.
5.- Desprès de fer el Login, busqueu el requadre que posi “Quest” i allí trobareu tot els CDs dels difents cursos.

Veureu, aquí a l’apartat d’anglès, que durant aquests dies també podeu escolar les cançons de les nostres rutines que fem cada dia a l’aula per anar recordant i no perdre el fil 😉

Molts ànims a tots/es, ja van quedant menys dies! Be positive!