Our projects… road to India!

Aquesta setmana els nostres projectes per a la Fundación Vicente Ferrer del “School to school programme” ja han marxat cap a l’índia! Els projectes havíen d’estar relacionats amb l’entorn natural i els alumnes, en grups i en anglès, han explicat diferents aspectes: el nostre riu, els nostres arbres fruiters, esports que realitzem a la natura als nostres dos pobles i els nostres animals típics. També han fet dibuixos i descripcions d’ells/es mateixos/es que també hem enviat.

Estem molt contents/es amb el resultat dels treballs i esperem que a les escoles Beluguppa (escola d’intercanvi de l’escola Roc Llop i Convalia a l’índia) i V.E.Thanda (escola d’intercanvi de l’escola Antoni Nat a l’índia) els hi agraden!