CICLE SUPERIOR: Comiat de sisè

Els nostres companys de sisè ens han enviat aquets vídeo tan xulo on fan un repàs de totes i tots els mestres que han tingut en aquesta, la nostra escola. Quin acomiadament més bonic, gràcies!!

I per a que tinguem un record del seu pas per l’escola ens han regalat un banc pel patí, no un banc qualsevol, un banc on estan gravats els seus noms.

A més a més també ens han fet arribar aquest altre…que grans us haveu fet en aquests anys!

Hi ha gent que passa per la vida de puntetes. I està bé.

I també hi ha qui la camina a pas ferm, amb llum i amb un somriure que abraça la Terra.

Gaudiu de la vida que us espera i deixeu-vos sorprendre sempre

1. Steffi

Bueno,han pasat els anys i com a dit la Neus fa no res estavem a P3 i Avui amb molts plors dic adeu a una etapa,pero no deixo endarrera els meus amics: AINA,ROGER,ISAI,KENAN,JOAN,ELOI,KATTI I ROY.
    Els companys que paseu a sisè feu-lo amb moltes ganes i no feu enfadar trastos.😘

2. Steffi

il-lisio,i no feu enfadar trastos😘.

3. Aida

Moltes gràcies pel banc. Un detall molt bonic. L’escola és un aprenentatge per tothom. Les mestres també aprenem moltes coses del nostre alumnat cada curs. L’esforç, les ganes de comprendre els nostres alumnes i de millorar a la classe fan que cada curs sigui un nou repte que ens ajuda a millorar. Un petó molt fort i sort per totes i tots!

4. Steffi

Moltes graciès Aída pel vostre esforç de fernos tant feliços tots aquestos anys,un peto virtual hipermegagran a totes i al Jordi 😍😘😘😘