Projecte: Les abelles (P3 i P4)

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de tota la ZER hem treballat el projecte: les abelles.

Els nens i nenes de P3 i P4 de Sant Climent hem buscat informació sobre les abelles, hem provat diferents tipus de mel, hem observat la bresca, hem mirat el pol·len de les flors amb una lupa, hem practicat el ball que fan les abelles quan troben un lloc amb flors… Amb tot el que hem anat aprenent de les abelles, hem fet un mural amb els nens i nenes de P5, 1r i 2n, per explicar-ho a la resta de l’escola.

I aviat anirem a Garriguella perquè ens expliquin moltes més coses de les abelles!