Festa de final de curs

Hem acomiadat aquest curs 2020-21 d’una manera una mica especial, perquè la Berta es jubila.

Primer hem anat a esmorzar a la font Pudosa i els més grans han aprofitat per banyar-se, mentre els petits jugaven. A mig matí hem tornat a l’escola i allà ens hi esperava una sorpresa: la Sara cantant amb el seu grup, Bad Cocktail.

Després, els alumnes de Cicle Superior han dedicat una cançó a la Berta i els de Cicle Mitjà una corranda. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial li han entregat missatges de comiat a dins d’uns globus.

I, per acabar, s’ha entregat l’orla als alumnes de 6è, que ja marxen de l’escola.

Ha estat un matí molt divertit i emocionant!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *