Sortida pel poble de Capmany buscant el Tió de l’escola

Uns dies abans de les vacances de Nadal, els nens, nenes i mestres de l’escola vam anar a passejar pel poble de Capmany amb la finalitat de trobar el Tió de l’escola. Tot just començar a caminar, entre les oliveres del pàrquing que hi ha al costat de l’escola, vam trobar el Tió de l’escola que enguany portava la mascareta. Vam veure que tenia molta fred i gana, per això el vam portar a l’escola ben abrigat. Després, vam esmorzar i ja vam iniciar de nou la sortida per conèixer racons preciosos del poble. Per ajudar-nos amb la ruta i explicar-nos moltes coses va venir en Jordi Agrill. Amb ell, vam aprendre moltes coses. Estem molt contents i contentes perquè també ens va deixar dinar a la casa rural Mas Martí, un entorn privilegiat. Per això, mestres i alumnes, li volem donar les gràcies per oferir-se voluntari en acompanyar-nos durant tot el dia. Va ser un dia espectacular, on el vam gaudir a tope perquè en tot el trimestre ha estat l’única sortida que hem pogut fer pel tema del Covid. Us adjuntem les fotos de tot el dia, esperem que us agradin.