Nadal 2019 i Reis 2020

Els dies abans de començar les vacances de Nadal, tots els nens i les nenes de l’escola vam fer diverses activitats relaciones amb el Nadal.

Primer de tot, vam anar a buscar el Tió a les afores de Capmany. Tenia molt fred i molta gana. Durant uns dies, el vam cuidar molt i ens vam encarregar de donar-li menjar. Per això, ens va cagar un bon esmorzar i moltes xocolatines.

Durant tot el desembre, cada matí vam fer el calendari d’advent. Hem trobat tots els contes de l’hivern i del Nadal. Ens va agradar molt perquè els i les alumnes més grans ens van explicar alguns dels contes.

El patge no falla mai i va venir a recollir els dibuixos que li vam fer. Va marxar molt contents de tots i totes nosaltres.

També, amb grups internivells, vam fer un taller per fer bombons de xocolata. Ens van quedar molt bons!

Ah! També veureu les fotos del dinar de Nadal, ens ho vam passar genial!

Al tornar de vacances, ens hem trobat un munt de regals que els SES Magestats Els Reis Maigs de l’Orient ens han portat a l’escola. Es nota que aquest curs ens estem portant totes i tots molt bé.