Celebrem Sant Jordi 2021

Aquest curs hem pogut celebrar el Sant Jordi a l’escola. Al llarg de tota la setmana, totes i tots els alumnes de l’escola Els Dòlmens de Capmany hem preparat roses, punts de llibres, dracs i les nostres llegendes de Sant Jordi, inventades per cadascú. Aquestes, un cop fetes, les hem penjat i les hem explicat en els nostres companys i companyes. Ens han agradat molt! També, els més petits de l’escola, hem recitat un poema de Sant Jordi. Finalment, com ja és tradicional, hem anat a passejar fins a la plaça del poble per veure la parada de roses i flors que han fet els pares i mares de l’escola. Els i les alumnes més grans de l’escola, vam gaudir de l’artesania d’un home del poble que ens va ensenyar diferents objectes decoratius fets amb suro. Ens va agradar molt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *