Nou projecte educatiu: el “Pla de Treball”

A l’escola de Caseres s’ha posat en marxa una nova metodologia d’aprenentatge anomenada Pla de Treball. Aquest sistema té com a objectiu fomentar l’autonomia, la responsabilitat i el pensament crític de l’alumnat de primària a través d’un aprenentatge més actiu i personalitzat.

Amb el Pla de Treball, l’alumnat organitza les seves tasques segons uns objectius, triant l’ordre i el ritme amb què les volen realitzar. El docent actua com a guia, ajudant-los a planificar-se, resoldre dubtes i reflexionar sobre el seu propi procés d’aprenentatge.

Aquesta metodologia permet adaptar millor l’ensenyament als interessos i necessitats de cada infant, alhora que promou la cooperació i el treball en equip. El projecte ja està donant bons resultats, on docents i alumnat valorem molt positivament aquesta nova manera d’aprendre.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut