SORTIDA DEL PARC NATURAL DELS PORTS

El dia 10 de novembre del 2020, els alumnes de la classe dels mitjans i la dels grans vam anar al Toll de la Presó. Ens van guiar dos monitors, un noi i una noia, que es deien Xavi i Alba. Ens vam parar a l’assut on vam fer una fitxa del toll per saber si l’aigua estava en condicions per beure i si estava brut. Després vam fer una activitat que consistia en fer unes barques amb fulles de canya que vam tirar per una cascada artificial. Vam trobar granotes i dos escarabats d’aigua molt grans. També vam trobar un peix petit. Després de dinar, vam jugar al pilla-pilla. El dia abans, els alumnes de la classe dels petits van anar a Santa Madrona.