març de 2025

Taller de cuina

A la nostra escola també aprenem a cuinar seguint les instruccions de les receptes. Hem fet llet merengada i amanida amb l’enciam de l’hort que cuidem quan fem el taller d’ Educació sostenible amb l’Anna. Estem molt contents i contentes!!!!            

Taller de cuina Llegeix més »

Celebrem l’arribada de la Primavera collint i menjant enciam de l’Hort Escolar

Avui entrem a la Primavera i a l’escola La Gessera de Caseres ho celebrem collint alguns enciams de l’hort i preparant unes amanides molt bones que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Podeu veure totes les imatges de la collida i la menjada dels enciams al següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1-bPwLBMCIipSxcpTV6lXoLnsT_yaYItu?usp=sharing

Celebrem l’arribada de la Primavera collint i menjant enciam de l’Hort Escolar Llegeix més »

Dia Internacional de la Dona

Esta setmana hem celebrat el Dia internacional de la Dona amb la lectura d’un llibre que ens explicava la història d’unes dones extraordinàries que van aconseguir coses increïbles seguint el que els deien el cor, el seu talent i els seus somnis. A totes les dones de casa (la iaia, la mama, la tia,….) us

Dia Internacional de la Dona Llegeix més »

Carnaval a La Miranda

El Dimecres de cendra, després de fer el judici i llegir el testament, vam cremar el Carnestoltes al pati de l’escola. La sentència va dictar que havíem de salvar el cap i tota la roba. Gràcies Carnestoltes per haver-nos-ho fet passar tan bé.

Carnaval a La Miranda Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut