Jornada Cultural

El dimarts 17 d’abril, tots els alumnes de la ZER Plaurcén vam anar a l’Escola El Roser del Poal per començar les Jornades Culturals.
Al matí vam participar a una explicació de contes, on els alumnes de Cicle Superior van preparar mitjançant titelles, teatre… Després Cicle Mitjà i Cicle Superior van anar a visitar l’església Sant Joan Baptista i Cal Castell, monuments molt emblemàtics del poble.
Ja a la tarda, ens vam desplaçar a Mollerussa, on Educació Infantil i Cicle Inicial van anar a visitar el Museu de vestits de paper i van realitzar un taller. Cicle Mitjà i Cicle Superior van visitar el XXXIV Saló del llibre Infantil i Juvenil i van gaudir d’una xerrada de l’autor Jaume Copons.