CANTATA “FLORINDA, LA VACA PALLASSA”

El divendres 15 de març, els alumnes de Cicle Mitjà de Sidamon i els de Cicle Mitjà i Cicle Superior de El Poal, van actuar a la X edició de la Cantata on hi participaven els alumnes de les escoles de la comarca del Pla d’Urgell, dins les activitats de Dinàmica Comarcal.
La Jove Orquestra de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa, dirigida per Josep Miquel Mindan, va ser l’encarregada de la part instrumental. La Cantata “Florinda, la vaca pallassa” es va interpretar al Pavelló Poliesportiu de El Palau d’Anglesola.
Si voleu, podeu reviure el concert amb el vídeo de l’actuació.