L’alumnat d’infantil s’endinsa en el món de la família. Escola Porcel de Cervera.

Els més petitons estem treballant el tema de la família, i han estat molts els moments especials que hem compartit mentre parlàvem dels nostres familiars propers i recordàvem també els nostres avantpassats. Ha estat una experiència molt emotiva i plena de descobertes.

Hem jugat amb nins per representar les persones que formen part de cada família; hem mirat fotografies i hem explicat a la resta de companys i companyes qui hi apareixia i quines experiències hem viscut amb ells i elles. També hem investigat qui va escollir el nostre nom i per què, i hem après que els cognoms no es poden escollir. A través d’aquestes activitats, els infants han compartit vivències, han escoltat les dels altres i han començat a entendre millor la pròpia història i la diversitat de famílies que ens envolten.

https://photos.app.goo.gl/a3ApwFxNeUNhLvH59

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>