Aquest dilluns, 16 de març, els alumnes de 1r, 2n i 3r de la ZER Pedrera vam anar a les Borges Blanques per assistir a l’obra de teatre en anglès “Wanda the Witch”, una activitat que prèviament havíem treballat a l’aula.
L’obra explica la història de la bruixa Wanda i el seu gat, en Felix. És un dia molt especial: l’aniversari d’en Felix. Però Wanda no ho recorda i, de sobte, s’adona que ha de preparar un pastís sense saber ben bé com fer-lo. Tot buscant una solució, troba un llibre de receptes que l’ajudarà, però necessita anar al bosc encantat per aconseguir els ingredients.
Al bosc hi viu un goblin molt golafre que sempre intenta espantar-la cada vegada que hi va. Finalment, però, la Wanda decideix convidar-lo a la festa d’aniversari d’en Felix. L’obra acaba amb una celebració conjunta on tots comparteixen el pastís.
Després de l’obra, vam esmorzar i, tot seguit, vam participar en un taller de batucada. Els alumnes van poder conèixer diferents instruments de percussió i experimentar amb els seus sons, gaudint d’una activitat molt dinàmica i participativa.
La sortida va ser una experiència molt enriquidora, tant per a l’aprenentatge de la llengua anglesa com per al descobriment i gaudi de la música.

