EI de l’escola Abat Ruera. La màgia de les emocions

Aquest curs a Educació Infantil hem posat en marxa un projecte molt especial: “L’escola de Mags”, una proposta per treballar d’educació emocional a través del joc, la fantasia i la creativitat. Cada emoció-l’alegria, la por, la tristesa i la ràbia-es transforma en una llegenda màgica que acompanya l’alumnat a conèixer i gestionar millor el que senten. A través de contes, rituals, pocions i llibres personals, els infants aprenen a posar nom a les emocions i a conviure amb elles de manera positiva.

El projecte ha transformat l’aula en un espai més empàtic, tranquil i acollidor. Perquè la màgia més gran no és la que ve de la vareta, sinó la que neix dins nostre.

Per veure més fotografies clicar damunt de la imatge.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>