Celebrem el DENIP. Escola Porcel de Cervera

El passat dijous 30 de gener hem celebrat un any més el DENIP, Dia Escolar de la No violència i la Pau, per fer una petita aturada al nostre dia a dia i recordar la importància de la Pau per el nostre benestar personal i social. Durant tota la setmana ens han acompanyat cançons, contes i històries de conscienciació. Com a Cloenda tota l’escola hem preparat cartells amb paraules boniques i alegres que ens evocaven un color determinat; hem sortit al pati en rotllana i hem llençat enlaire pols de colors  sobre de les paraules. Així hem creat un bonic núvol de pols simbolitzant la unió de totes les paraules boniques i alegres per construir conjuntament un món millor. Finalment hem ballat el trenet de l’alegria i hem rigut molt i molt.

Esperem que totes aquestes activitats i les que fem al llarg del curs, serveixin perquè realment el nostre alumnat sigui un exemple a seguir en aquestes actituds i valors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>