Setmana de la ciència, Educació Infantil de l’Abat Ruera

El el marc de la “Setmana de la Ciència” que hem celebrat a l’escola aquest divendres dia 20 de novembre, els alumnes d’Educació Infantil de l’escola han deixat bocabadats a la resta de companys i companyes de l’escola amb els seus interessants experiments!

SOBRETOT, mireu les fotos i els vídeos que trobareu  👉 AQUÍ 👈

 

I si voleu saber com ho hem fet:

1r EXPERIMENT
El material necessari per aquest experiment:
– Llet sencera
– Colorants alimentaris
– Bastonets de cotó
– Sabó de  netejar vaixelles
– Recipient (safata, plat…)
COM ES FA:
A) posar la llet a la safata
B) deixar caure gotetes de colors de colorant alimentari
C) Mullar el bastonet de cotó al sabó
D) Tocar amb el bastonet ensabonat les taques de color de la superfície de la llet, sense tocar el fons del recipient.

2n EXPERIMENT
– Necessitem: quatre recipients, aigua, colorants alimentaris i paper de cuina doblegat.
– Activitat: posem un bocí de paper de cuina caragolat amb una punta a cada vaset amb aigua tenyida de color. Ho fem amb tots els vasets que tenim i observem què passa.

3r EXPERIMENT
Han demostrat que és molt important rentar-se les mans amb aigua i sabó i així ho han explicat a la resta de companys i companyes de l’escola.
Han necessitat un plat amb aigua, pebre negre mòlt i sabó rentavaixelles.

4t EXPERIMENT
Només necessitem un plat amb “Lacasitos” (o qualsevol altra marca similar) i aigua.
Mireu que vistós ha quedat l’experiment!
Ha “marxat” el colorant dels “Lacasitos” formant un dibuix “xulíssim”.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>