L’Escola participa en el cicle de xerrades d’Infadimed sobre alimentació saludable
La nostra escola ha participat en una nova sessió del cicle de xerrades d’Infadimed sobre alimentació saludable, organitzat des del programa Salut i Escola.
Durant l’activitat, l’alumnat va poder conèixer la importància de mantenir uns hàbits alimentaris saludables i adquirir consells pràctics per incorporar-los al seu dia a dia.
Aquestes iniciatives contribueixen a promoure la salut i el benestar dels infants a través de l’educació i la prevenció.
Per veure més fotografies, feu clic sobre la imatge.


