Ens visita una científica a l’escola Porcel de Cervera. Alumnat de primària. STEAM

Aquest matí, en el marc d’apropar al nostre alumnat en professions científiques hem tingut el plaer de rebre a l’escola la visita de la Júlia, una científica, que ens ha ofert una interessant xerrada sobre el món de les impressores 3D. Durant la primera part de la sessió, la Júlia ha compartit amb l’alumnat la seva experiència professional i ens ha explicat en què consisteix la seva feina i com s’utilitza la tecnologia de la impressió 3D en diferents àmbits. A la part final de la xerrada, els alumnes han pogut veure un vídeo sobre el procés d’impressió 3D i també observar i tocar diverses peces impreses amb aquesta tecnologia, fet que els ha permès entendre millor com es creen aquests objectes.

Ha estat una activitat molt interessant i enriquidora que ens ha apropat al món de la ciència i la tecnologia d’una manera pràctica i motivadora. Esperem seguir gaudint d’aquestes xerrades de grans professionals, que ens apropen al món de la ciència i l’STEAM.

Moltes gràcies Júlia per la teva visita, disponibilitat i la manera tan propera d’apropar-nos al món científic. https://photos.app.goo.gl/HZWR7heQf5DoEQVJ6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>