L’escola Abat Ruera visita el castell de Puiggròs.

L’alumnat de l’escola ha fet una sortida per visitar el castell de Puiggròs, acompanyats d’un arqueòleg que ens ha ajudat a descobrir la seva història i els seus secrets. Durant la visita hem pogut conèixer millor el nostre entorn, observar restes del passat i aprendre com vivien antigament.

A més, vam fer d’arqueòlegs i arqueòlogues: vam excavar amb pales i vam trobar restes arqueològiques, fet que va fer l’activitat encara més emocionant i divertida.

Ha estat una experiència molt enriquidora. Volem aprofitar per agrair a l’associació haver pensat en la nostra escola i fer possible aquesta activitat, així com totes les que vindran en el futur.

Per veure més fotografies, feu clic sobre la imatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>