Rutes científiques, artístiques i literàries

Un grup d’alumnes de cicle superior de la ZER, acompanyats de dues mestres, participen durant aquesta setmana en una de les rutes que el Ministerio de Educación y Formación Profesional ofereix als alumnes de cicle superior de primària i primer cicle d’ESO.

Els alumnes visitaran llocs d’interès de les comunitats autònomes de La Rioja i el País Basc.

La sortida es va fer el diumenge al migdia de l’Estació de tren de Lleida i tornaran el dissabte vinent a la nit.

Esperem que gaudeixin força d’aquesta experiència i la puguin aprofitar al màxim.