II Trobada Esportiva de Cicle Mitjà

El passat dijous 21 de Març, tots els alumnes de cicle mitjà de les diferents escoles rurals de La Noguera vam realitzar una trobada esportiva al camp de futbol de Balaguer. Un cop vam baixar de l’autocar, amb els grups ja fets, els mestres ens van explicar que és el que faríem.

Els alumnes estàvem repartits entre sis grups i havíem d’anar passant pels diferents jocs tradicionals organitzats pels mestres. Alguns d’aquests jocs van ser: el rellotge, el tres en ratlla, el cara o creu, els patacons, el joc de la petanca, el cementiri, “my god”, etc.

Quasi bé tots els jocs estaven distribuïts per tot el camp de futbol, i a cada espai trobàvem el material corresponent amb el qual havíem de jugar. Una vegada que els equips havíem passat per tots els jocs, vam dinar a les grades.

Després d’això, vam poder gaudir d’una estona de temps lliure per jugar tots junts amb els amics de totes les ZER’s.
Finalment ens vam acomiadar els uns dels altres i vam pujar a l’autocar per tornar cap a l’escola.

FOTOS!