Fotos Colònies a Tossa de Mar

Us adjuntem un enllaç on podreu veure les fotos de les colònies a Tossa de Mar:

CICLE INICIAL

El 27, 28 i 29 de maig els alumnes de la ZER El Montsec vam anar de colònies a Tossa de Mar.

El primer dia vam conèixer a la Berrugueta, que era una bruixa bona que havia perdut el seu ajudant Berrugot i els seus utensilis de màgia al bosc.

Així que els nens i nenes de Cicle inicial els van anar a buscar. Un cop trobats, la Berrugueta i el Berrugot ens van explicar per a què servia cada objecte. Vam reposar una estona i després vam fer el joc de nit que es deia “Muricecs, gats i ratolins” i vam jugar amb les llanternes.

El dimarts vam fer 6 proves per poder ser bruixes i bruixots. Primer vam anar a buscar els ingredients necessaris per fer una poció màgica i després vam fer 2 jocs d’aigua. Quan vam acabar vam jugar a la piscina petita i a la que hi havia “xorros”, un vaixell, un far,…

A la tarda vam preparar la poció, un barret d’aranya i una reverència per saludar l’Assumpció, que era la bruixa mestra. A la nit vam fer l’aquelarre, que era un ritual de bruixes i bruixots. Finalment vam ballar a la Superdisco Fashion.

El dimecres al matí, després d’un esmorzar boníssim de bufet lliure, vam fer una gimcana amb molts jocs divertits com: l’animador, xeringues d’aigua, la carabassa, sopes de lletres, pintar cares, etc. Després de dinar vam tornar cap a casa molt cansats però també molt contents.

Aquestes colònies han estat molt divertides!

CICLE MITJÀ I SUPERIOR

DILLUNS 27 DE MAIG

El primer dia de colònies vam sortir de Les Avellanes a les 8:30 i vam arribar a les 12:30.Quan vam arribar ens van ensenyar el lloc on ho faríem tot, després vam anar a dinar.Quan vam acabar de dinar ens vam instal·lar a l’hotel i ens vam ficar el banyador perquè a la tarda vam jugar al mini golf, al kin ball i després vam tenir una hora lliure de piscina.Vam sopar per tenir forces a la nit ja que després teníem un joc de nit anomenat “Kapo”. Consistia en dos equips que tots tenien un número i una base cadascú i tots els números superiors al teu et guanyen menys l’u que guanyava al nou perquè si no l’u no guanyava a cap número.

Bé, en això va consistir el primer dia de colònies.

Dimarts 28 de maig

A les 8:00 ens vam despertar, ens vam canviar etc… a les 9:00 del matí vam anar a esmorzar. Jo vaig triar 4 torrades i quatre talls de pernil dolç i un suc. Quan vam acabar d’esmorzar vam anar cap a baix a fer jocs i el primer joc va ser la gincamaxof. La gincamaxof era que jugaves al pica paret amb cubells d’aigua i jugar al mata conills a la piscina, a l’aigua etc… Quan vam acabar vam tenir temps lliure de piscina. Jo no em vaig mullar perquè feia mal temps i vam jugar a l’assassí. Quan vam acabar de  jugar a l’assassí vam anar cap a les habitacions per canviar-nos. Després vam anar a dinar, hi havia macarrons amb tomata. En acabar de dinar vam baixar i vam anar cap a la platja, ens vam quedar un quart d’hora i després vam tornar. Vam fer 6 km. Després vam anar a dutxar-nos, ens vam vestir per la……. DISCO FASHION. Després de dutxar-nos vam anar a sopar i va tocar pinchitos de carn i pollastre arrebossat. Quan vam acabar de sopar vam anar cap a baix i vam anar a la discoteca, va començar a les 21:00 i va acabar a les 23:00 i al cap de 5 minuts vam anar cap a dormir.

Dimecres  29 de maig:

A les 8:00 del matí ens vam aixecar i vam fer la maleta. Van venir les professores, però ja estàvem aixecades.

Quan vam  anar al “punt de trobada” ens  vam esperar una bona estona per esmorzar. Per esmorzar hi havia: Magdalenes, croisants, cereals amb llet, torrades (sense torrar) amb melmelada, entrepà de pernil o de nocilla. I de beure suc, aigua, o llet.

Després vam anar a un bosc a fer els cars amb pedals.

Quan vam acabar dels cars vam tornar i ens vam posar dintre d’unes pilotes que et posaves, les inflaven amb un bufador i ens tiràvem a la piscina dintre de la pilota i no ens mullàvem, havíem d’estar allà durant nomes 3 minuts, era massa poc.

Després vam dinar: Espaguetis amb patates i hamburguesa i de postres plàtan .

Ens vam acomiadar dels monitors i vam marxar. El viatge durava 4 hores, sort que van posar una pel·lícula i vam berenar pel camí. Els de Les Avellanes vam arribar a les… 7:30 més o menys, els altres no ho sé.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *