Dissabtes d’Esport

L’AEE ZER EL MONTSEC conjuntament amb el CONSELL ESPORTIU DE LA NOGUERA organitzen els Dissabtes d’Esport durant el segon i tercer trimestre als diferents pobles de la nostra ZER.

L’Activitat està subvencionada pel Pla Català de l’Esport a l’Escola, i sol cal pagar 6,50 euros en concepte d’assegurança esportiva.

L’objectiu d’aquesta activitat és:

• Fomentar la participació dels alumnes a les activitats físiques esportives fora d’horari lectiu.
  • Aprofitar el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats físiques esportives, cercant la participació per damunt de la competitivitat.
  • Potenciar la funció integradora i de cohesió social de les activitats físiques esportives.
  • Contribuir mitjançant la pràctica esportiva a la formació en valors dels nostres alumnes.
  • Fomentar la pràctica regular de l’activitat físiques i esportives i l’adquisició d’hàbits saludables que contribueixen a un millor benestar.
  • Formar a joves en valors ciutadans mitjançant la seva participació activa en la gestió de les AEE.

Les dates previstes per la realització de l’activitat als diferents pobles de la ZER són les següents: