XVIII Trobada de corals i sortida a Tortosa amb els alumnes de CM i CS

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam realitzar una excursió “musical” a Tortosa. Primer, els alumnes de Cicle Mitjà van participar a la Trobada de Corals que organitza cada any el Departament d’Educació. Després, tots junts, vam visitar el casc antic de Tortosa amb un personatge singular que ens va acompanyar en el recorregut.

Trobareu l’enllaç on hi ha un vídeo amb les imatges i alguns fragments musicals de la XVIII Trobada de Corals en què vam participar el passat dimarts 28 de maig de 2019.

També trobareu les imatges i interpetacions de Cinta Accenci, en el paper de Magdalena Aldana, que ens va fer una visita teatralitzada al casc antic de Tortosa.

Vam gaudir d’un dia fantàstic i tots i totes vam aprendre moltes coses!

CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO DE LA XVIII TROBADA DE CORALS I SORTIDA AL CASC ANTIC DE TORTOSA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *