Ràdio Vitamènia i Pont Trencat

Ahir el grup dels cirerers, els i les alumnes de cicle mitjà, vam fer una visita molt especial al nostre poble.

Vam visitar la ràdio vitamènia per explicar el Projecte del Pont Trencat . Ens van rebre en Jordi i la Teresa . Ens ho van posar molt fàcil i els alumnes de seguida van poder ser partícips de tot el procés que implica gravar un programa de ràdio. Van entrar en grups de 4 i mica en mica ,cadascú va poder anar explicant el que sabia del Pont Trencat o el que tenia ganes d’explicar.

Les mestres també hi vam participar.

Tot un luxe de visita! Gràcies Jordi i Teresa!

Vam aprofitar la visita de la ràdio per tornar tot junts caminant a l’escola tot descobrint nous indrets i llegendes de l’entorn; i de pas, clar està, visitar el nostre Pont Trencat.

La classe dels Cirerers de 3r i 4t de primària de l'Escola Pont Trencat, acompanyats de les professores Mireia i…

Publicada por Ajuntament de Santa Maria de Palautordera en Miércoles, 12 de febrero de 2020