La recompensa de l’esforç i la constància

De l’esforç i la constància sempre se’n treu profit

El passat diumenge 10 de març, va tenir lloc a Lliçà de Vall el campionat de Catalunya de Karts.

Hi havien 56 participants que es presentaven a diferents categories: aleví, cadet, junior, sènior i  Kz2.

Tots els participants s’entrenen molt per millorar, per ser cada cop més ràpids, per perfeccionar la conducció; alguns dels participants formen part d’un equip que els representa com el RC Junior Team.

Aquesta jornada consisteix en diferents parts: primer es fan entrenaments lliures ( 5 voltes); després es fan entrenaments cronometrats  ( 7 voltes); i finalment, tenen lloc les dues carreres: la primera carrera els corredors surten per ordre de menys temps cronometrat als entrenaments, i a la segona carrera, surten a l’inrevés de com hagin sortit a la primera, d’aquesta manera és una competició més equitativa i justa. És una molt bona idea que els últims surtin primers a la segona carrera ja que així tothom té l’oportunitat de participar en les primeres posicions.

Els equips que representen als corredors ( RC Junior Team) també representen a Espanya: la seva funció és donar suport econòmic als corredors. L’any passat van invertir molts diners en canviar els motors del Karts per exemple.

Des de l’escola Pont Trencat volem felicitar a tots els participants però amb una menció especial: al nostre alumne de 5è ; Pol Mateo Aparicio, que després de molt esforç, constància i dedicació ha pogut aconseguir el que tan anhelava, quedar primer de la seva categoria i poder-li dedicar al seu avi que tant estima.

Felicitats campió!!!