HI HA CARRERS AMB NOM DE DONA?

El dia de la dona, tota l’escola, vam veure un vídeo en què, precisament, feien aquesta pregunta. Ens vam adonar que n’hi havia ben pocs, de carrers amb nom de dona! I tothom va fer una placa d’un carrer (amb cartolina) amb el nom d’una dona important. Recordeu quina vau escriure? (feu memòria!)
Els nens i nenes de la classe de les formigues ens vam preguntar si al municipi de la nostra escola, a Santa Maria de Palautordera, passava el mateix. Així que vam agafar mapes i lupes i ens vam posar a buscar carrers amb nom de dona! N’hi havia només 5! (Santa Teresa, Verge de les Neus…). I 50 carrers d’homes, amb noms i cognoms, coneguts i importants! (Pintor Joan Miró, Antoni Gaudí, Joan Maragall…). És que no hi ha dones importants? Vam escriure una carta a l’Ajuntament i els ho vam explicar tot plegat!
I sabeu què??? Ens han contestat!☺ Ho explicaran també a l’associació de veïns del barri i treballaran per poder posar algun carrer amb nom de dona.
Ara necessitem l’ajuda de tots els nens i nenes de l’escola! Quin carrer proposeu? Penseu en les dones importants que vam buscar a l’escola o feu una nova cerca! Quina dona us agradaria que tingués un carrer al nostre poble?