VISITA A LA GRANJA DEL MONTSENY

Dins el programa el Montseny a l’escola, avui els nens i nenes de primer i segon de l’escola han anat a visitar la Granja del Montseny. Allà la Mercè els ha ensenyat la granja i els hi ha explicat què mengen les vaques: ensitjat, herba fresca, pa, pinso de la cervesa (ordi i civada) i palla.

Han anat a veure la sala de munyir, la botiga i des d’una finestra han vist com pasteuritzen la llet.

També han pogut veure com és l’evolució dels animals, des d’una vedella acabada de néixer (a qui han batejar amb el nom Negreta) fins a les vaques o el toro.

Els han donat llet per poder fer mató a l’escola i ens n’han donat un de seu per si no en teníem prou.

Ha estat una visita molt agradable perquè a més de fer la visita han pogut gaudir del paisatge tot caminant, tant a l’anada com a la tornada.