Racons in english!

Els alumnes de Cicle Mitjà s’ho passen genial fent racons d’anglès. Es combinen activitats i jocs, alguns en grup i d’altres individuals.

Així doncs, aquest segon trimestre hem estat jugant al joc del Bingo amb l’Abecedari, hem repassat  i après nou vocabulari dels animals i del menjar amb el joc del Memory, hem fet racó d’activitats escrites (mots encreuats, sopes de lletres i altres de confeccionar frases) i finalment també fem jocs Online on escoltem i aprenem vocabulari nou relacionat amb un dels temes que estudiem actualment, la roba.

Tanmateix, comptem amb l’ajuda de l’Aitor, un noi de l’Institut Reguissol que ens ajuda durant el funcionament dels racons anglesos i li estem molt agraïts!

bty