Jornades d’atletisme ZER 2023

Aquest passat divendres 17 de Març s’ha tornat a celebrar la jornada d’atletisme que acull les tres escoles de la ZER del Baix Montseny, com és habitual, a la pista municipal d’atletisme de Sant Celoni.

Enguany ha tornat a ser un èxit: hem començat fent una volta cooperativa amb l’acompanyament de les famílies i tot seguit hem continuat en petits grups heterogenis d’entre les 3 escoles recorrent les diferents estacions preparades per a realitzar les diverses proves que hem trobat, i ha estat molt enriquidor poder agrupar-nos i participar amb alumnes d’altres escoles, ja que ens hem tornat a trobar una vegada més, en un entorn lúdic i saludable.

Un cop hem realitzat les proves, hem anat fins al Parc de la Rectoria, on hem dinat tots plegats i hem pogut gaudir d’una estona de jocs a l’entorn culminant una jornada esportiva apassionant i ben divertida.