Ràdio REPT-E

Ràdio Rept-E ( Ràdio Escola Pont Trencat Emissora)  és un  mitjà comunicatiu, de l’Escola Pont Trencat – ZER Baix Montseny que neix amb molta il·lusió el 2020 amb ganes de generar contingut que arribi arreu.

A través d’aquest mitjà es poden desenvolupar competències i habilitats d’una manera motivadora i significativa per l’alumnat. Decidir el contingut d’un programa, fer-ne l’escaleta, repartir papers, escriure guions, interpretar-los davant del micròfon… són activitats que faciliten el treball participatiu, la inclusió, la millora del llenguatge oral, entre moltes altres qualitats. Una experiència d’excel·lència per a treballar la fluïdesa lectora, dicció, entonació, augment de vocabulari i les tasques híbrides del llegir per aprendre.

Més enllà dels aprenentatges, considerem aquest mitjà comunicatiu com a una eina inclusiva i terapèutica.
També, aquesta eina alhora, motiva  fer xarxa amb la  comunitat educativa  doncs la idea inicial i el tècnic del programa és en Xavi Costa, papa de l’Albert Costa ( 6è).
Els recursos que han fet possible l’existència de l’espai de la ràdio han estat subvencionats per l’AFA i per totes les famílies de l’escola.
I sabíeu que les emissores escolars són el bressol dels futurs periodistes?
Així que, gràcies per aquesta gran aposta!!

No és imatge, és veu. I de vegades, la veu pot fer molt més que una imatge..

Els pòdcasts que es graven quinzenalment s’emeten a:
–  les entrades i sortides de l’escola
–  la pàgina La ràdio als centres de la XTEC
–  ràdio Educa Baix Montseny ( enllaç que trobareu en aquesta mateixa pàgina clicant sobre la imatge de la ràdio).

Equip de ràdio Rept E temporada 23-24:

Tècnics: Rai Chillón i Bruna Puigví

Locutors/es: Infants de CS ( acompanya Mireia Salvador)

Podcast del curs 2023-2024

Clica la imatge per escoltar el podcast