Estima’t Pont Trencat 2017

El passat 18 i 19 de novembre  van venir uns artistes a pintar l’escola per donar-li vida a l´escola i a les seves parets.

També van venir a pintar la passera del barri ( construïda recentment). Tota aquesta actuació va estar coordinada per l’ajuntament amb el barri, l’escola i l’empresa Rebobinart.

Si no hagués estat gràcies a l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, que ha subvencionat totes les actuacions, res hagués estat possible.

Tot això es va fer perquè barri i escola treballin conjuntament des dels més petits fins els més grans .

L’empresa contractada va portar molts  tipus de pintura; en especial una súper guai que era un esprai de guix.

El nens de Infantil van venir el dissabte i els de primària el diumenge per poder així treballar més tranquil·lament tots.

Tot això es va amenitzar amb el pica pica i amb la musica que va posar  l’ AMPA. Gràcies AMPA!!!!!!

Va ser una gran jornada i ens vam sentir part d’aaquesta petita però gran escola perquè sols som poca cosa i junts ho som tot!