COMERÇ JUST – ALTERNATIVA3

Des del curs 17/18 l’escola Pont Trencat participa amb l’empresa Alternativa 3 amb l’objectiu de que els alumnes coneguin de prop el comerç just.

Enguany hi estem participant les 3 escoles de la ZER.

Entre d’altres activitats destaquem al calendari d’activitats per a la nostra escola, destaquem: formació per a mestres, activitats aprenentatge i servei (pintem samarretes del comerç just, piruletes de xocolata, racó de lectura, taller de gènere.. ) i moltes més activitats!

Amb les altes dues escoles de la ZER també fem activitats conjuntes. Aquestes activitats les fem a la Diada de Sant Jordi. Destaquem “Aprèn comerç just amb música, jocs gegants, mones de Pasqua,exposicions,…

Estem súper contents de poder comptar amb Alternativa 3 i poder fer arribar als alumnes a través d’aprenentatges transversals, conceptes tan importants com entendre el planeta com la casa comuna, on tots tenim la responsabilitat de gestionar i actuar per reduir les diferències socials , ambientals i econòmiques, entendre les conseqüències de consumir en un context de comerç convencional, equitat de gènere, consum responsable, treball digne, etc.

Els anteriors conceptes es converteixen en objectius mitjançant activitats introductòries, de formació i de difusió per finalment ser significatius per a l’alumne.

Tot aprenentatge significatiu acaba sent aplicat més endavant, acaba essent interioritzat i valorat com quelcom que pot ser útil.

Endavant doncs amb comerç just!!!!!!!!!!!!!!