Valors en joc

Per celebrar el dia de l’esport i el dia de la no violència, vam dur a terme una activitat per treballar els valors en l’esport. Aquesta jornada va posar el focus en diversos neguits i malestars que havíem observat. Mitjançant una activitat de sensibilització i amb una posterior reflexió en grup vam establir unes solucions i acords, els quals vam practicar per tancar la jornada.

Va ser tot un èxit, ara bé, tenim clar que aquesta ha d’esdevenir un canvi en el joc i és per això que li hem donat continuïtat aplicant aquests acords durant el moment d’esbarjo.

No volem tancar sense fer un esment ben especial a les Olimpíades Escolars organitzades per les famílies, on el nostre alumnat va ser tot un exemple d’esportivitat. Per nosaltres és molt gratificant observar com aquestes iniciatives van en perfecta sintonia amb els valors que ens esforcem per transmetre dins de l’aula.

Anna Gil-Mascarell, mestra d’Educació Física

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>