Eleccions al Consell Escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2016

Benvolguts/des,

Des de La SIN El Bruc us volem informar que aquest curs toca renovar el 100% dels membres del Consell Escolar (CE).

Per aquest motiu us fem saber que el procés electoral en els centres públics sostinguts amb fons públics s’ha de desenvolupar d’acord amb el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia de centres educatius, i s’ha d’ajustar, en tots els centres, al calendari següent:

-Inici del procés: a partir del dia 7 de novembre de 2016.

-Constitució de les meses electorals: abans del dia 16 de novembre de 2016.

-Votacions: entre els dies 28 de novembre i 2 de desembre de 2016, ambdós inclosos.

-Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 22 de desembre de 2016.

L’organització interna que seguirem serà la següent:

Dia 7 de novembre: publicació del cens electoral (pares, alumnes i personal del PAS). Aquest estarà penjat al tauler d’anuncis del centre.

Del 7 de novembre al 9 de novembre (ambdós inclosos): reclamacions sobre el cens.

Dia 10 de novembre: publicació de la resolució de les reclamacions sobre el cens. Publicació del cens electoral definitiu. Sorteig dels membres de la mesa electoral i constitució d’aquesta.

A partir del dia 7 de novembre fins al dia 2 de desembre: demanar a l’Ajuntament i a l’AMPA quins seran els seus representants dins el CE.

Del 12 al 22 de novembre: sol·licitud per ser supervisor/a del procés.

Dia 15 de novembre: presentació dels impresos dels candidats a ser membres del CE.

Dia 16 de novembre: recollida de candidatures.

Dia 17 de novembre: publicació de candidatures.

Dia 29 de novembre: votacions dels membres del PAS

Dia 30 de novembre: votacions dels membres de l’alumnat i dels representants dels pares.

A partir del dia 2 de desembre: publicació dels resultats.

Des de La SIN, us animem a presentar-vos com a membres del sector de pares/mares dels vostres fills/es i/o exercir el vostre dret a vot.

Properament, anirem informant de l’evolució del procés, així com de la documentació que pugui ser necessària per a cada etapa del procés.

Per a més informació, podeu consultar el següent enllaç.

Moltes gràcies.

Equip directiu SIN El Bruc