Informació per aquest tercer trimestre.

Benvolgudes famílies,

Informar-vos que a partir del 14 d’abril començarà el tercer trimestre. L’inici d’aquest es farà en situació de confinament i, per tant, les classes es portaran a terme de manera virtual.

Dir-vos que les tasques que es facin seran avaluables per a la nota de la tercera avaluació.

És per aquest motiu que el professorat ha preparat tasques que es faran arribar de forma setmanal (cada dimarts) amb la intenció de continuar amb la formació del nostre alumnat.

El professorat s’està posant en contacte amb els/les vostres fills/es mitjançant el domini @inselbruc.org i el classroom de cada matèria. Aquests dos permeten mantenir el contacte recíproc entre alumnat/professorat.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb el/la tutor/a o cootutor/a del vostre fills/a.

Atentament,

Equip directiu