Escoles Verdes

El 13 de novembre un grup d’alumnat del centre anirem al molí de Piera a veure tot el procés d’elaboració de l’oli, des de que es cullen les olives de l’arbre, fins que se n’extreu el preuat líquid, i participarem activament en el procés.

Què he de fer si m’hi vull apuntar?

• Omplir el formulari que hi ha a la pàgina web del centre, a l’apartat d’Escoles Verdes amb unes preguntes sobre què en saps de l’oli. Cal fer-lo abans del 7 de novembre. Aquest formulari servirà per seleccionar l’alumnat, perquè sols hi ha 25 places!!
  • Pagar 3€ a secretaria. Inclou el transport i l’accés al molí.

El dia 9 de novembre direm quins són els nois i noies que participen de l’activitat. No badis!

Omple el formulari! (accés amb la sessió correu@sesvallbona.org)

L’alumnat, famílies i professorat que vulgui formar part del Comitè Ambiental del centre pot adherir-s’hi entregant a Secretaria aquesta butlleta de participació que us adjuntem.

La lección más grande del mundo – Parte 1 from World’s Largest Lesson on Vimeo.